Hur du beställer!

När du hittat något du vill ha så mailar du beställningen till [email protected] så hör av jag mig snarast.
Är det så att du vill ha en bild  med ett namn eller födelsefakta skrivet på så går det att ordna. Det går även att ändra färger på olika saker i bilden, eller byta ut djur osv. Vid alla ändringar tillkommer dock en extra kostnad som uträknas efter hur mycket ni vill ändra.
 
Har du ett motiv i tanke som du gärna vill ha som tavla? Jag har tex målat babblarna, superhjältar och andra figurer som ditt barn kanske har som favorit. Maila och kolla så kanske jag kan göra något som passar er. Vid en sådan beställning sätter jag priset efter hur mycket tid jag behöver avsätta och hur mycket som tavlan ska innehålla. Dock stiger priset aldrig över 300kr.
 
Har du någon fråga så maila [email protected] eller kommentera här i bloggen med din mail så hör jag av mig så fort jag kan.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lillaananas.blogg.se

Välkommen till Lilla ananas. Här kan du köpa målningar i akvarell av mig Amanda Suu. Instagram

RSS 2.0